ProfiTEL

Przekierowania

Usługa przekierowania połączenia polega na możliwości zmiany kierunku połączenia przychodzącego na dowolny numer lub na istniejący obiekt w ProfiTEL (skrzynka głosowa, faks, IVR, telefon).

Profesjonalizm tej usługi polega na wyborze sytuacji, w których dane połączenia będą w ten sposób realizowane, np.:
  • zawsze
  • gdy numer jest zajęty
  • gdy nie odbierasz przez podaną liczbę sekund
  • gdy jesteś niedostępny


Rozwiązanie to jest bezpłatne a abonent płaci tylko za odebrane połączenie na przekierowany numer według cennika połączeń w sieci ProfiTEL.

Zalety przekierowania połączeń:
  • Można być cały czas dostępnym - przykładowo poprzez przekierowanie nieodebranego połączenia z telefonii internetowej na swój telefon komórkowy
  • Można przekierować połączenia z VoIP na własny faks
  • Można uruchomić pocztę głosową
Usługę można ustawić w Telefony » Ustawienia telefonu » Przekierowania

Podziel się tekstem ze znajomymi: